.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دعواى حوض و شيرجه ميان ستادهاى کروبى و موسوي!

رئیس ستاد انتخاباتی کروبی با انتقاد از میرحسین موسوی گفت او می خواهد یک پا در حوض اصولگرایی و یک پا در حوض رادیکالیزم شنا کند.
به گزارش شمال نيوز به نقل از بازتاب آنلاين ، کرباسچی که به همراه تاجیک (از ستاد موسوی) در نشست افراطیون نفوذی در تحکیم شرکت کرده بود، این انتقاد را هنگامی مطرح کرد که محمدرضا تاجیک در توجیه تناقضات موجود در مواضع موسوی گفت: «الان مشربی داریم که پست مدرن هستیم که تمام دو انگاری ها را به هم می ریزد. درون گفتمان ها، هویت های متعدد وجود دارد و گفتمان شفاف وجود ندارد و بیشتر توهم است. به هیچ وجه معنای این اختلاط این نیست که ناگهان شیرجه می رویم در گفتمان اصولگرایی یا بالعکس.»
کرباسچی در واکنش گفت: اینکه ما از حوض گرم رادیکالیزم ناگهان به حوض سرد اصولگرایی شیرجه بزنیم خیلی بد است ولی بدتر از آن این است که بخواهیم یک پا در حوض اصولگرایی و یک پا در حوض رادیکالیزم شنا کنیم. این کار نشدنی است. هر مدیری باید جهت گیری هایش در این جامعه ای که یک عده اصولگرا هستند و یک عده اصلاح طلب مشخص باشد. درست کردن مخلوط در کجای دنیای امروز است؟ کجای پست مدرنیسم است؟ در دنیای امروز دموکراسی که با احزاب کار کند، احزاب می توانند غیرشفاف باشند؟ با درست کردن حزب «رستاخیز» می توان همه مردم را جمع کرد. اما وقتی حزبی می خواهد از مردم رای بگیرد باید شعارهایش دقیق و شفاف باشند. اگر قرار است ما دموکراسی داشته باشیم باید شفاف باشیم.
کرباسچی در این نشست- که مشابه آن با حضور تاج زاده و عبدی برگزار شد- همچنین از یکی از دلایل حضورش در ستاد کروبی پرده برداشت و مدعی شد:در شرایط موجود و فصل انتخابات، تغییر قانون اساسی سخنی که اسمش را نباید آورد نیست. اگر در زمان انتخابات زمینه ذهنی این بحث را در جامعه فراهم نکنیم، فرصت از دست می رود.کیهان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.902 seconds.